2010 m. kovo 17 d., trečiadienis

Kaip P.Stūmoklis "Latviją" vizitavo


Ne paslaptis, jog kai Pelargonija krovėsi savo limituoto svorio lagaminą, sėdėjau aš ant sofos ir kūriau planus, kaip pradurti jos lėktuvo padangą, kad mieloji mano Senoji niekur nevyktų.. Iš akių sruvo man ašaros susimaišę su krauju bei vakarykščiu alum, o Pelargonijai vos pajudėjus oro uosto link, širdį persmelkė nepakeliamas ilgesio skausmas.

Negalėjau delsti - "lagaminą" puoliau krautis ir aš.. Jau po dviejų savaičių kančių, abstinencijos, ilgesingų pokalbių skaipe, pavydo priepuolių ir aistringų susitaikymų bučiuojant webkemą, išėjau aš pro duris su krepšeliu, į kurį sutalpinau dvi lietuviškas dešras (nes šios formos niekas neatstos), stiklainiuką su lietuviška žemele, Pelargonijos batus, skėtį ir "Zanavykų" sūrį.

Jums gali pasirodyti, kad Latvija yra visai netoli nuo Lietuvos, tačiau primenu, jog šią šalį Pelargonija taip praminė tik patogumo dėlei..Todėl kelionė buvo išties ilga ir sunki - po 5 nemiegotų parų ištiso ėjimo, sušalus ir su radikulito susuktais keliukais, pakeliui, deja, nesusiturėjus ir panaudojus abi lietuviškąsias dešras, išdygau aš prie Pelargonijos slenksčio.

Nors tiek mano (po kelionės), tiek Pelargonijos (po poros savaičių mokslų Latvijoje) veido bruožai buvo kiek pasikeitę, lengvai pažinom viena kitą iš tatuiruočių. Jei nežinojote, Pelargonija išsitatuiravusi kinų hieroglifą, kurio reikšmę dar aiškinasi, po kaire ausim, bei vieną antakį, kurį prarado bebandydama padegti bezdalus, tuo tarpu aš - žirgą ir ant jo jojančią nuogą mergą kuri su liepsnojančiu kalaviju grasina devyngalviui slibinui krioklių fone ant dešinio skruosto ir drugelį ant kairio. skruosto.

Kad būtumėte matę kaip blizgėjo Pelargonijos akutės kai ji švelniai glostė savo seniai matytus batukus tyliai trepsėdama pėdutėmis (vis dar įviktomis į celofaninius maišelius) ant šalia lovos pabertos lietuviškos žemelės iš mano stiklainiuko..

Tada mes nusipirkom alaus. Tiesa, Latvijoj jis nebrangus ir geras, tik bėda, kad mažulyčiuose buteliukuose, todėl teko pirkti labai daug.

Štai taip po savaitės, su skaudama galva ir nuo alaus išvirtusiu pilvu, išėjau aš atgal į tėvynę. O graži ten šalis, norėtųsi sugrįžti..

4 komentarai:

sena pelargonija rašė...

grįžk... tik šį kartą su dešrom!

sena pelargonija rašė...

nepanaudotom!

plieninis stūmoklis rašė...

soriukas :) bet mačiau, kad ir "latviškos" dešros neblogai atrodo! Negrįžk tik neišbandžius!

dangel smith rašė...

wow. it looks so delicious.


Seattle Real Estate