2010 m. balandžio 1 d., ketvirtadienis

Žingeidukams!

Kadangi Ulbančios Volungėlės, droviai bekikendamos į kumštukus arba žvengdamos kaip koks alanas, šiaip ar taip nuolatos net išsijuosusios (arba išsirietusios iki spazmų) meluoja, nusprendžiau šiandien nebeilginti savo ir taip buratiniškos nosies.

Ta proga kuo nuoširdžiausiai pabandysiu atsakyti į kelis klausimus, kuriuos suvedę į gūgl paiešką, žmonės užklydo į mūsų kuklų puslapį.



180. Aš net nežinau, ar egzistuoja kažkokios etiketo taisyklės šioje srityje. Plienini, prašau pakomentuoti. Arba Lydeka!

181. Taip, kiek žinau, galima. Esu gavusi ne vieną laišką nuo nepažįstamų gerų žmonių, kuriuose buvo kalbama apie tokio pobūdžio vaistus. Bet, kadangi ši informacija man tuo metu nebuvo labai aktuali, nesigilinau. Tik persiunčiau visiems savo pažįstamiems! Plienini, gal tu užmetei akį?

182. Taip, man asmeniškai patinka vaikinai, kurie patys už save susimoka kavinėse ar einant į kiną.

183. Taip, šis žodis, jei dar nežinojote, keistinas į "tuštutę".

184. Kad kas? Kad kas??!!!

185. Ne! Jokiu būdu.



Rūpužiokas! Kur ritasi jaunoji karta? Eik žaist su mašinytėm, gašlūne! Fu! (Tikiuosi šis besidomaujantis asmuo iš tiesų yra vaikas.)



307. Plienini?

308. Švęsti.

309. "Aš laukiuosi" arba "aš nušoksiu nuo tilto" arba tiesiog: "nepalik, myliukas tavea".

Ir dar keli intriguojantys klausimai, į kuriuos, tikiuosi, atsakyti padės Plieninis arba skaitytojai, kadangi man labai trūksta kompetencijos:




2 komentarai:

Darius rašė...

Nu, kaip suvilioti vaikina, nelabai domejausi, bet senoliu ismintimi, kaip galima suvilioti mergina, mielai pasidalinsiu:

BURTAI: kaip suvilioti trokstama moteri.

Nuvaziuok i Tailanda, ten susirask tokia melyna gelyte zaliais taskuciais, ja parsivezk, gerais isdziovink, puse metu laikyk po pagalve, po to susmulkink, suberk i stikline ir uzpilk vandeniu. Po to pastatyk salia lovos, pasikviesk Moteris pas save, ir primaitink labai suria silke. Po 30 min. ji labai uzsimanys gerti, tai Tu jai pasakyk, kad salia lovos yra stikline vandens, kai ji pasilenks ja paimti, trenk su byta per galva, ir daryk, kol silta!

EDITA rašė...

Labai prajuokino :)) Ačiū už geros nuotaikos dozę :)) Negaliu nustoti juoktis :))